Jazda na rowerze i bieganie bez wychodzenia z domu - od czego zacząć?

2018-08-30
Sporty takie jak jogging czy jazda na rowerze cieszą się sporą popularnością. Jednak w okresie jesienno-zimowym niska temperatura w połączeniu z wiatrem oraz opadami nie zachęca do aktywności na świeżym powietrzu. Mimo braku wpływu na pogodę możemy ćwiczyć przez cały rok, producenci oferują wiele rodzajów sprzętu, który pozwoli nam wykonać trening w domu. Najpopularniejsze z nich to:
  • rowery stacjonarne
  • orbitreki
  • wioślarze
  • bieżnie
Zaletą ćwiczeń w domu jest to, że nie musimy kupować karnetu na siłownię. Jednorazowa inwestycja w sprzęt do ćwiczeń zwróci się po krótkim czasie. Innym atutem treningu w domu jest możliwość łączenia aktywności fizycznej z innymi czynnościami takimi jak oglądanie telewizji lub czytanie książki.

Korzyści płynące z regularnego treningu w domu

Efekty ćwiczeń można zauważyć już po krótkim czasie, w zależności od tego, jak intensywnie ćwiczymy. Podstawowym skutkiem regularnych treningów jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni. Innymi zaletami aktywności fizycznej są szybsza przemiana materii, poprawa krążenia krwi i redukcja cellulitu. Dodatkowo ćwiczenie na wyżej wymienionych maszynach angażuje do pracy wiele grup mięśniowych, co zapewnia wydajny i kompleksowy trening.
Jeśli poczułeś się przekonany do ćwiczeń w domu to koniecznie sprawdź ofertę Sportbody!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel